V prípade otázok ohľadom objednávok alebo technických otázok nás kontaktujte na čisle +421 902 317 247 (Po-Pi: 09:00 – 18:00)

Doprava a platby

Možnosti dopravy a platby

Doručenie kuriérom:

Dopravné ZDARMA pri platbe vopred na všetok tovar v rámci SR.

Kuriér DPD (dobierka/platba kartou): 7,20 €

Poplatok za dobierku je 1€. Iné poplatky ani balné neúčtujeme. Uvedené poplatky platia pre odoslanie balíkov v rámci Slovenska. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe vášho želania vám môže byť účtované poštovné za každú zásielku samostatne.

Dodacie lehoty

Dodacia lehota je pri každom produkte iná a znamená, do koľkých pracovných dní zvyčajne daný produkt odosielame (odovzdávame balík prepravcovi).
Tovar je na sklade v EU, dodacia doba je zvyčajne 14-21 pracovných dní, no nie všetky produkty sú vyrobené. Preto doba dodania sa môže predlžiť, no vždy keď to trvá viac ako 21 dní upozorníme zákazníka.

(Doba dodania pri niektorom špeciálnom tovare môže trvať aj 2-3 mesiace)

Pri jej určovaní vychádzame z dodávateľsko-odberateľských skúseností, ako aj z aktuálnej dostupnosti u dodávateľov. Jej dĺžka sa zvyčajne pohybuje od 2 dní do 30 pracovných dní.

Tovar je dodávaný prostredníctvom kuriérskej služby na adresu miesta dodania uvedenú. Kuriérska služba bude telefonicky kontaktovať Kupujúceho pred dodaním tovaru Kupujúcemu a záväzne si s ním dohodne presný čas dodania tovaru Kupujúcemu. V prípade, ak Kupujúci nebude prítomný v čase, ktorý si záväzne dohodol s kuriérskou službou, na mieste dodania a nesplnomocní inú osobu na prevzatie tovaru, Kupujúci zodpovedá za škodu, ktorá vznikla Predávajúcemu a/alebo kuriérskej službe v dôsledku neúspešného dodania tovaru Kupujúcemu. Náklady opätovného dodania tovaru Kupujúcemu znáša Kupujúci.
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.
Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom – kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.

Za nepoškodenú, neotvorenú, originálnu zásielku sa považuje iba tá, ktorá je prelepená ochrannou páskou Predávajúceho. Dopravca je povinný predať tovar Kupujúcemu po položkách a na mieste spísať zápisnicu. Za takto vzniknuté škody je zodpovedný dopravca.
Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi Kupujúcim a Predávajúcim.

Spôsob dodania tovaru

Tovar posielame kuriérom. Dodacia lehota uvedená pri vytváraní objednávky znamená, do koľkých dní dané produkty odosielame. Je potrebne pripočítať 24 hodín pre doručenie kuriérskou službou.
Ak vám tovar nebol doručený do 14 dní kontaktujte nás prosím. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia vám po preverení následne okamžite poskytneme.

Platba kartou online cez GoPay

Použitie platobných kariet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným spôsobom bezhotovostnej platby. Pre platbu kartou na internete musíte mať pre toto kartu aktivovanú – informujte sa vo svojej banke.
Údaje zo svojej platobnej karty odovzdávate priamo banke, nie predajcovi. Nikto zo zamestnancov nemá prístup k údajom o vašej platobnej karte.
Prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.

Ako postupovať pri platbe kartou

V objednávkovom formulári vyberte spôsob platby – platobnou kartou. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný do platobnej brány, kde budete vyzvaný na zadanie údajov o vašej karte:
číslo platobnej karty
dátum ukončenia platnosti karty
CVV2 / CVC2 – posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku vašej karty
Tieto údaje zadávate priamo banke, ktorá zaistí nerozlúštiteľný zakódovaný prenos dát a nám iba oznámi výsledok autorizácie a dáva tým pokyn k vybaveniu objednávky. Týmto je odstránená možnosť zneužitia vašej platobnej karty subjektom, od ktorého si tovar kupujete a voľného prenosu nechránených dát na verejnej počítačovej sieti.
Ako postupovať v prípade problémov?
Pokiaľ nám banka nepotvrdí platbu vašou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:
Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne.
Na vašej karte nemáte dostatok finančných prostriedkov.
Vyčerpali ste limit pre internetové transakcie.
Vašu kartu nemožno použiť pre platbu na internete – obráťte sa na vašu banku a nechajte si tento typ transakcií povoliť.

Apple Pay

Apple Pay ponúka jednoduchý, bezpečný a súkromný spôsob platenia na zariadeniach Apple bez nutnosti použiť fyzickú kartu alebo hotovosť. Stačí mať uloženú platobnú kartu v zariadení z ktorého chcete vykonávať úhrady.

Google Pay

Google Pay je služba, ktorá umožňuje ľahký a rýchly spôsob bezdotykového platenia ako s bežnou platobnou kartou. Pre používanie platobnej metódy musíte mať uloženú platobnú kartu v aplikácii Google Store, uloženú kartu v Google účte alebo v rámci prehliadača Chrome.